Przejdź do treści głównej

Badanie satysfakcji drogą do poznania oczekiwań klientów

Badanie Satysfakcji Klientów wykonaliśmy w 2018 już po raz siódmy. Ocenie zostały poddane trzy kluczowe obszary dotyczące: jakości wody, współpracy oraz wizerunku Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu.

Badanie Satysfakcji Klientów to dla nas nie tylko narzędzie monitoringu stopnia zadowolenia z obsługi i współpracy z naszą firmą, ale także podstawowy kanał komunikacji z naszymi Klientami.

Przy realizacji tego projektu współpracujemy z profesjonalistami z firm zewnętrznych. Dzięki temu zachowujemy obiektywizm, a także mamy pewność, że badanie przeprowadzane jest z zachowaniem najwyższych standardów obowiązujących w branży badawczej.

Analiza wyników każdej edycji badania ukierunkowuje nasze działania na obszary, które nasi Klienci wskazali jako te wymagające doskonalenia. Wdrażamy w życie projekty i podejmujemy inicjatywy, których celem jest sprostanie rosnącym oczekiwaniom naszych odbiorców, mieszkańców Wrocławia i jego okolic.

W naszej codziennej pracy kierujemy się przekonaniem, że każde realizowane działanie ma wpływ na relację z nami. Wiedząc, czego oczekują nasi Klienci będziemy w stanie wychodzić naprzeciw tym potrzebom.

WYNIKI

Co roku badamy zadowolenie z jakości świadczonych usług przez nas i przez innych dostawców mediów. Dziękujemy bardzo za pozytywne opinie, dzięki temu wiemy, że nasze starania wkładane w doskonalenie obsługi są przez Was zauważone i docenione.

Wiedząc jak ważne jest personalizowanie usług i form kontaktu dla różnych grup odbiorców, badamy opinię i analizujemy wyniki dla klientów indywidualnych i biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie lepiej dostosować nasze usługi i narzędzia do różnych potrzeb.

Wiemy, że wskaźniki funkcjonowania organizacji nabierają wartości dopiero, gdy umiejscowimy je w szerszym kontekście oprócz stałego ich monitorowania szukamy powiązań i porównań z innymi organizacjami. Dzięki porównaniom osiąganych wartości, potrafimy wyciągać wnioski i podejmować działania zwiększające efektywność pracy.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem Komisji Europejskiej. Badanie realizowane jest w 28 krajach UE oraz w Norwegii i Islandii i obejmuję ono kilkadziesiąt branż, w tym dostawę wody.

RAPORT MONITORING CONSUMER MARKETS in EU

 

Nasza woda

Jednym z naszych najważniejszych priorytetów jest stała dbałość o jakość wody. To podstawowy produkt, który dostarczamy wszystkim wrocławianom. Poznanie opinii dotyczących wody właśnie jest dla nas bardzo ważne.

 

Stawiamy na obsługę

Działamy na rzecz podnoszenia satysfakcji naszych klientów z obsługi oraz kontaktu z Państwem,  czyli szeroko pojętej współpracy z naszą spółką. Nasi Klienci są dla nas najważniejsi. Ich zadowolenie stanowi dla nas motor do stałego podnoszenia komfortu obsługi i realizacji ich spraw.

Dziękujemy za poświęcony czas, dobre oceny oraz wszystkie cenne uwagi.

wewnętrzne wyniki

 

 

Print Friendly, PDF & Email
Zamknij
UWAGA AWARIA

Planowana data przywrócenia dostawy wody:
Zamknij

Brak wydarzeń w tym dniu

Zwiń
Proszę wpisać poprawny adres e-mail Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana dla dalszego procesu
Dziękujemy

Brak wydarzeń

STRONA, NA KTÓRĄ CHCESZ PRZEJŚĆ,
BĘDZIE WYŚWIETLANA
W STANDARDOWYM WIDOKU.

Wróć

lub

Przejdź dalej

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki. Zobacz politykę prywatności.

Za chwilę usuniesz pliki cookies w serwisie MPWiK. Aby zmiany zostały wprowadzone, musimy odświeżyć stronę.
Zgadzasz się?

Telefon Koperta Email
Formularz aktualizacji danych dla klientów MPWiK
Uzupełnij formularz