
Nowe Contact Center - wirtualne wsparcie obsługi telefonicznej
Miło nam poinformować, że zakończyliśmy wdrożenie projektu zintegrowanego systemu Contact Center.
Od teraz obsługa infolinii będzie wspierana przez nowego wirtualnego doradcę. Nasz bot rozpoczyna swój staż w firmie i będzie stawiał pierwsze kroki w obsłudze spraw, z którymi Państwo zgłaszacie się do nas. Jak każdy nowy pracownik, również wirtualny doradca uczy się, by jak najsprawniej obsłużyć klienta i odpowiedzieć na zgłaszane zapytania. W początkowym etapie swojej pracy, najcenniejszym materiałem do nauki będzie informacja zwrotna od Państwa. Dlatego prosimy o wszelkie spostrzeżenia, uwagi i wskazówki, które pozwolą nam dostosowywać bota do Państwa potrzeb.
Bardzo prosimy o wyrozumiałość w sytuacjach, w których naszemu wirtualnemu doradcy nie uda się w 100% udzielić informacji, której Państwo oczekują. W takich sytuacjach do Państwa dyspozycji będą nasi konsultanci, którzy zapewnią niezbędne wsparcie.
Jak i gdzie można porozmawiać z wirtualnym doradcą?
Zadzwoń na naszą infolinię 71 34 09 655 i wybierz opcję 3. Bot będzie dostępny również podczas zgłaszania zdarzenia awaryjnego na naszej linii alarmowej 994.
Co wirtualny doradca może dla Ciebie zrobić?
- Przyjąć zgłoszenie awarii
- Podać stan salda i stan wodomierza
- Przyjąć zgłoszenie z prośbą o oddzwonienie
- Udzielić informacji ogólnych
- Zarejestrować do usług takich jak:
- Komunikaty sms o awariach i planowanych pracach, Regulamin usługi znajdziesz tutaj
- Usługa informowania o ponadnormatywnym zużyciu wody, Regulamin usługi znajdziesz tutaj
Wszystkie uwagi prosimy zgłaszać na adres mailowy uwagibot@mpwik.wroc.pl