Przejdź do treści głównej

Badanie Satysfakcji Klientów 2021

Szanowni Państwo 15 grudnia 2021 r. rozpocznie się dziesiąta już edycja Badania Satysfakcji Naszych Klientów.

Badanie, za pośrednictwem którego możemy poznać Państwa opinię jest jednym z najistotniejszych źródeł informacji zwrotnych, stanowiących wskazówkę do zmian i doskonalenia codziennej pracy MPWiK. Państwa opinia pozwala nam rozwijać świadczone przez nas usługi, dostosowując je do Państwa potrzeb.

Mamy nadzieję, że również w tym roku zechcą Państwo poświęcić czas i podzielą się swoimi przemyśleniami na temat naszej pracy.

O zachowanie najwyższych standardów podczas realizacji badania zadba jedna z największych i najbardziej renomowanych firm badawczych w Polsce – Kantar Polska.

Konsultanci będą się z Państwem kontaktować, by ustalić dogodny dla Państwa termin i godzinę przeprowadzenia ankiety telefonicznej. Ankieta jest w pełni anonimowa.

Z góry dziękujemy za poświęcony czas i każdą udzieloną odpowiedź.

Zamknij
UWAGA AWARIA

Planowana data przywrócenia dostawy wody:
Zamknij

Brak wydarzeń w tym dniu

Zwiń
Proszę wpisać poprawny adres e-mail Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana dla dalszego procesu
Dziękujemy

Brak wydarzeń

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki. Zobacz politykę prywatności.

Za chwilę usuniesz pliki cookies w serwisie MPWiK. Aby zmiany zostały wprowadzone, musimy odświeżyć stronę.
Zgadzasz się?

Telefon Koperta Email
Zaktualizuj swoje dane kontaktowe
Uzupełnij formularz